Θεατρική παράστασητου Ισπανού συγγραφέα Πάκο Μπεθέρα σε σκηνοθεσία Σοφίας Καραγιάννη
Ένα έργο βαθιά κοινωνικό και πολύ ευαίσθητο, που ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε μετάφραση της Μαρίας Χατζηεμμανουήλ, για την οποία και τιμήθηκε με το Ευρωπαϊκό Βραβείο Eurodram του Maison d’ Europe et d’ Orient το 2017. Ο συγγραφέας, εμπνευσμένος από αληθινά περιστατικά, εξερευνά τις ευθύνες και τα αίτια του εκφοβισμού, εστιάζει στο θέμα της διαφορετικότητας και της αποδοχής του εαυτού μας και των γύρω μας.
Η υπόθεση του έργου Η σχέση ενός ζευγαριού δοκιμάζεται όταν ο δεκάχρονος γιος τους επιλέγει να πάει στο σχολείο κρατώντας μια σάκα που έχει φιγούρες από την αγαπημένη του σειρά κινουμένων σχεδίων. Ο διευθυντής ζητάει απ τους γονείς να μην ξαναπάει το παιδί στο σχολείο με την συγκεκριμένη σάκα γιατί προκαλεί. Καθώς όμως, το αγόρι αρνείται να την αφήσει, τα βίαια επεισόδεια εναντίον του κλιμακώνονται, και ο διευθυντής του απαγορεύει την είσοδο. Οι γονείς διαφωνούν μεταξύ τους ως προς τον χειρισμό της υπόθεσης. Μιλούν συνεχώς για το παιδί τους, αλλά ποτέ με το παιδί τους.
Θεατρική παράστασητου Ισπανού συγγραφέα Πάκο Μπεθέρα σε σκηνοθεσία Σοφίας Καραγιάννη
Ένα έργο βαθιά κοινωνικό και πολύ ευαίσθητο, που ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε μετάφραση της Μαρίας Χατζηεμμανουήλ, για την οποία και τιμήθηκε με το Ευρωπαϊκό Βραβείο Eurodram του Maison d’ Europe et d’ Orient το 2017. Ο συγγραφέας, εμπνευσμένος από αληθινά περιστατικά, εξερευνά τις ευθύνες και τα αίτια του εκφοβισμού, εστιάζει στο θέμα της διαφορετικότητας και της αποδοχής του εαυτού μας και των γύρω μας.
Η υπόθεση του έργου Η σχέση ενός ζευγαριού δοκιμάζεται όταν ο δεκάχρονος γιος τους επιλέγει να πάει στο σχολείο κρατώντας μια σάκα που έχει φιγούρες από την αγαπημένη του σειρά κινουμένων σχεδίων. Ο διευθυντής ζητάει απ τους γονείς να μην ξαναπάει το παιδί στο σχολείο με την συγκεκριμένη σάκα γιατί προκαλεί. Καθώς όμως, το αγόρι αρνείται να την αφήσει, τα βίαια επεισόδεια εναντίον του κλιμακώνονται, και ο διευθυντής του απαγορεύει την είσοδο. Οι γονείς διαφωνούν μεταξύ τους ως προς τον χειρισμό της υπόθεσης. Μιλούν συνεχώς για το παιδί τους, αλλά ποτέ με το παιδί τους.